Bedrijfstrainingen

Vanuit welk Perspectief kijkt u naar uw organisatie?

 

Voordat een bedrijfstraining georganiseerd wordt, gaat er heel wat aan vooraf.

 

Allereerst ga ik met U in gesprek over verleden, heden en toekomst, met als doel te ontdekken waar de effectiviteit van de organisatie en/of de medewerkers vergroot kunnen worden. Een geheel vrijblijvend gesprek ter kennismaking en ter afstemming of we tot zaken kunnen komen.

 

In een vervolgafspraak gaan we samen op zoek naar oplossingen en bepalen we waar we heel doelgericht en resultaatgericht aan de slag kunnen gaan.

 

Daarna volgt het daadwerkelijke trainen. Door het intensieve persoonlijke contact met de directe leidinggevenden, wordt er heel doel-, resultaatgericht en enthousiast getraind, zodat het geleerde direct in de praktijk van de deelnemers toepasbaar is. De trainingen leveren direct voordeel!

 

Als trainer/coach en partner van Steyn & Allberg maak ik graag een afspraak met U!

http://www.steynallberg.com

 

Steyn&Allberg is strategisch partner in talentontwikkeling voor individuen, teams en organisaties. Door middel van trainingen, opleidingen en coaching richten wij ons op positieve gedragsveranderingen van medewerkers op het gebied van commercie, communicatie en management. Ons doel? Uit ieder talent het maximale resultaat halen!

 

Mission statement

 

  • proactief
    Het eerste principe is het principe om proactief te zijn. Hiermee bedoelen we dat we verantwoordelijkheid nemen voor de dingen die we doen en zeggen. Daarbij realiseren we ons dat we met dit gedrag de mensen om ons heen beïnvloeden.
  • uitmuntendheid
    Het tweede principe is dat van uitmuntendheid: het niet ac- cepteren van de dingen zoals ze zijn, maar het creëren van een cultuur van creatieve onvrede, door het steeds meer willen doen dan anderen. Dit doen wij vanuit een positieve toekomstgerichte houding. Steyn&Allberg denkt altijd vanuit de ‘wat dan wel’ gedachte.
  • doelgerichtheid
    Het derde principe is dat van doelgerichtheid en een uit- stekende dienstverlening aan onze klanten. Dit vertalen wij in de praktijk vanuit ons DNA: ‘de klant belachelijk goed willen helpen; niet omdat de klant dit van ons verwacht, maar omdat wij dit zelf willen.’
  • eensgezindheid
    Het vierde principe, dat van eensgezindheid, volgt hieruit. Het moet leiden tot trots voor en identificatie met het werk dat gedaan wordt.
  • prestatiegerichtheid
    Het vijfde principe is dat van prestatiegerichtheid, van intellectuele vaardigheid en de daaruit volgende ondernemingsbeloning. Slechte resultaten worden maar al te zeer veroorzaakt door slordig en gemakkelijk denken en handelen op alle niveaus.
  • integriteit
    Tot slot is er het principe van integriteit, zowel binnen als buiten de organisatie. Zo is Steyn&Allberg een onderneming zonder een harde onpersoonlijke uiting van materialisme. Wij zijn juist een samenwerkingsverbond dat uitnodigt tot loyaliteit en toe- wijding met mensen die de behoefte hebben creatief te functioneren.